Birim Hedefleri | Kurum Hedefi (*) | Gerçekleşme Durumu |
1- Akademisyenlerin, araştırmacıların ve öğrencilerin mesleki gelişim ve kariyerlerine yönelik her yıl eğitsel etkinlik düzenlenmesi | H.3.4.
(Paydaşlara sunulan hizmetleri artırmak) |
Eğitsel etkinlik kapsamında planlanan cihaz kullanıcı eğitimleri, belirlenen cihazlardaki arıza ve bakım dolayısıyla gerçekleştirilememiştir. |
2-Üniversitemizin ilgili bölümlerinde çalışır olduğu halde son 3 yıldır faaliyet (eğitim-öğretim, endüstriyel hizmetler vb.) göstermeyen cihazların merkez bünyesine alınarak hizmet veren ve gelir getiren hale dönüştürülmesi | H.4.4.
(Fiziki kaynakları güçlendirmek) |
– Mühendislik Fakültesi Malzeme Bilimi ve Mühendisliği Bölümüne ait Reometre cihazının merkez bünyesine alımı için resmi yazışmalar yapılmış olup konu ile ilgili süreç devam etmektedir. |
3- Üniversitemizin “dijital dönüşüm” vizyonu doğrultusunda Merkezin analiz hizmetlerinde fiziki defter/kâğıt vb. ortamlar yerine insan hatasını tolere etmeyecek olan yazılım sistemi kullanımına geçilmesi | H.4.1.
(Yönetim yapısını güçlendirmek) |
TUAM Otomasyon Sistemi TUAMSİS
-Ticari bir yazılım sisteminin alımı gerçekleştirilmiş olup, merkezin iş akış süreçleri sisteme entegrasyonu tamamlanmış ve 2 Ocak 2024 tarihi itibari ile uygulamaya geçilmiştir (https://tuamsis.aku.edu.tr/). |
4-Gelir getirici faaliyetler kapsamında iş birliği yapılabilecek potansiyel kamu ve özel sektör kurum ve kuruluşlarını belirlemek, ziyaret ve görüşmeler yaparak olası iş birliği başlıklarını belirlemek ve raporlamak | H.3.1.
(Dış paydaşlarla iş birliğini artırmak) |
Ziyaretler:
-Kütahya İLTEM, Eskişehir SAM, DEÜ EMUM, -AYBÜ Müh. Fak., Kümaş (Kütahya), Keramika (Kütahya), Sentes-Bir (İzmir) |
5- Merkezimizden hizmet alan iç ve dış paydaşların memnuniyetini % 10 arttırmak, şikâyetlerini % 10 azaltmak | H.3.3.
(Paydaşların memnuniyetini sağlamak) |
2022 yılı verilerine göre kıyaslama yapıldığında memnuniyet oranında artış olmasa da 2022 yılında müşteri memnuniyet anketine katılan katılımcı sayısı 2 iken 2023 yılında bu sayı 43’e çıkmıştır. Katılımcı sayısındaki ciddi artışa rağmen, müşteri memnuniyet oranı % 90’ın üzerinde kalması sağlanmıştır. |
→ Hedefe Ulaşıldı | → Hedef Sürüyor | → Hedefe Ulaşılamadı |
853 kez görüntülendi