Birim Hedefleri Kurum Hedefi (*) Gerçekleşme Durumu
1- Akademisyenlerin, araştırmacıların ve öğrencilerin mesleki gelişim ve kariyerlerine yönelik her yıl eğitsel etkinlik düzenlenmesi H.3.4.

(Paydaşlara sunulan hizmetleri artırmak)

Eğitsel etkinlik kapsamında planlanan cihaz kullanıcı eğitimleri, belirlenen cihazlardaki arıza ve bakım dolayısıyla gerçekleştirilememiştir.
2-Üniversitemizin ilgili bölümlerinde çalışır olduğu halde son 3 yıldır faaliyet (eğitim-öğretim, endüstriyel hizmetler vb.) göstermeyen cihazların merkez bünyesine alınarak hizmet veren ve gelir getiren hale dönüştürülmesi H.4.4.

(Fiziki kaynakları güçlendirmek)

– Mühendislik Fakültesi Malzeme Bilimi ve Mühendisliği Bölümüne ait Reometre cihazının merkez bünyesine alımı için resmi yazışmalar yapılmış olup konu ile ilgili süreç devam etmektedir.
3- Üniversitemizin “dijital dönüşüm” vizyonu doğrultusunda Merkezin analiz hizmetlerinde fiziki defter/kâğıt vb. ortamlar yerine insan hatasını tolere etmeyecek olan yazılım sistemi kullanımına geçilmesi H.4.1.

(Yönetim yapısını güçlendirmek)

TUAM Otomasyon Sistemi TUAMSİS

-Ticari bir yazılım sisteminin alımı gerçekleştirilmiş olup, merkezin iş akış süreçleri sisteme entegrasyonu tamamlanmış ve 2 Ocak 2024 tarihi itibari ile uygulamaya geçilmiştir (https://tuamsis.aku.edu.tr/).

4-Gelir getirici faaliyetler kapsamında iş birliği yapılabilecek potansiyel kamu ve özel sektör kurum ve kuruluşlarını belirlemek, ziyaret ve görüşmeler yaparak olası iş birliği başlıklarını belirlemek ve raporlamak H.3.1.

(Dış paydaşlarla iş birliğini artırmak)

Ziyaretler:

-Kütahya İLTEM, Eskişehir SAM,

DEÜ EMUM,

-AYBÜ Müh. Fak., Kümaş (Kütahya), Keramika (Kütahya), Sentes-Bir (İzmir)

5- Merkezimizden hizmet alan iç ve dış paydaşların memnuniyetini % 10 arttırmak, şikâyetlerini % 10 azaltmak H.3.3.

(Paydaşların memnuniyetini sağlamak)

2022 yılı verilerine göre kıyaslama yapıldığında memnuniyet oranında artış olmasa da 2022 yılında müşteri memnuniyet anketine katılan katılımcı sayısı 2 iken 2023 yılında bu sayı 43’e çıkmıştır. Katılımcı sayısındaki ciddi artışa rağmen, müşteri memnuniyet oranı % 90’ın üzerinde kalması sağlanmıştır.
→ Hedefe Ulaşıldı → Hedef Sürüyor → Hedefe Ulaşılamadı
22 Ocak 2024, Pazartesi 853 kez görüntülendi